Pengikut

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh & Salam Sejahtera

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara semua kerana melawati Blog kami yang tidak seberapanya ini.

Blog ini di hasilkan adalah untuk memberi sedikit info & berkongsi maklumat bersama penggemar burung terkukur khususnya bagi kaki pikat.

Blog ini juga di hasilkan bagi merapatkan dan bersilaturahim sesama.

Blog ini di hasilkan bagi meneruskan WARISAN seni tinggalan Nenek moyang kita dahulu sehinggalah sekarang ini.

Jika tiada siapa yang menengahkan warisan ini, maka ianya akan terbuku kubur tanpa ada sesiapa yang tahu hasil seni dahulu kala.Warisan ini merupakan warisan yang perlu di naik tarafkan hingga ke depan ke generasi baru.

Bak kata pepatah :

"Tidak Lapuk Dek Hujan "

"Tidak Hilang Warisan Melayu"

Di harapkan anda semua akan terhibur & gembira dengan melawati Blog PWSTM ini.

Selamat melayari blog TERKUKUR yang menjadi hiburan hasil tinggalan Nenek Moyang kita terdahulu sampai lah kepada kita hari ni.............

Akhir kata dari saya : MOTO PWSTM & MOTO KAMI :

"WARISAN SEJAGAT , WARISAN SELAMAN "

From :
PWSTM

SILA LAWATI & BERILAH SOKONGAN KEPADA FORUM KAMI :

SILA KLIK LINK DI BAWAH INI SEGERA :-

http://database1900.13.forumer.com

TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA dari PWSTM di atas sokongan semua pihak, semua sahabat yang mengenali PWSTM atau pun tidak.Khususnya warga TTF semua.

TERIMA KASIH juga kepada pihak MEDIA yang menengahkan seni warisan ini untuk di kongsi oleh semua khususnya SINAR HARIAN DLL.


Jumaat, 2 Oktober 2009

SAPA BAKAL DUDUK SINI ?


salam

Untuk buat jamu mata je.baru sapu varnis tu yg bergantung tu.kalau tidak dok ja kat lantai sampai bersawang dah.antara pattern sangkar layang yg saya minat.lg 1 yang saya minat buatan hj zainal dari johor daripada kayu jati.memang lawa buatan dia.tapi harga mau nangis oooooo.

yg ni kot bakal duduk atas sangkaq atas tu ?mmmmmmmmmmm.........prenggggggg ha ha ha

5 ulasan:

din...zafiz berkata...

aik? dia mai dah.....
seladang gantung ka long?

azmi bin abdullah berkata...

Long..,
kalu tadak sapa nak dok kat situ boh umah saya pun takpa..ha..ha....

Long berkata...

salam

bukan sladang gantung.guk 1

Long berkata...

salam

todiaaaaa azmi
prengggggg

Tanpa Nama berkata...

Ok la tu nk cri selang gagap burung baru