Pengikut

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh & Salam Sejahtera

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara semua kerana melawati Blog kami yang tidak seberapanya ini.

Blog ini di hasilkan adalah untuk memberi sedikit info & berkongsi maklumat bersama penggemar burung terkukur khususnya bagi kaki pikat.

Blog ini juga di hasilkan bagi merapatkan dan bersilaturahim sesama.

Blog ini di hasilkan bagi meneruskan WARISAN seni tinggalan Nenek moyang kita dahulu sehinggalah sekarang ini.

Jika tiada siapa yang menengahkan warisan ini, maka ianya akan terbuku kubur tanpa ada sesiapa yang tahu hasil seni dahulu kala.Warisan ini merupakan warisan yang perlu di naik tarafkan hingga ke depan ke generasi baru.

Bak kata pepatah :

"Tidak Lapuk Dek Hujan "

"Tidak Hilang Warisan Melayu"

Di harapkan anda semua akan terhibur & gembira dengan melawati Blog PWSTM ini.

Selamat melayari blog TERKUKUR yang menjadi hiburan hasil tinggalan Nenek Moyang kita terdahulu sampai lah kepada kita hari ni.............

Akhir kata dari saya : MOTO PWSTM & MOTO KAMI :

"WARISAN SEJAGAT , WARISAN SELAMAN "

From :
PWSTM

SILA LAWATI & BERILAH SOKONGAN KEPADA FORUM KAMI :

SILA KLIK LINK DI BAWAH INI SEGERA :-

http://database1900.13.forumer.com

TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA dari PWSTM di atas sokongan semua pihak, semua sahabat yang mengenali PWSTM atau pun tidak.Khususnya warga TTF semua.

TERIMA KASIH juga kepada pihak MEDIA yang menengahkan seni warisan ini untuk di kongsi oleh semua khususnya SINAR HARIAN DLL.


Jumaat, 5 Disember 2008

Album Makanan

Makanan ni kita namakan kambu @ sambau.Untuk pikat saya gunakan kambu hijau , atau kambu campuran madu untuk musim hujan.Jika musim panas ,saya gunakan kambu @ sambau yg putih saja.

4 ulasan:

KEDAHmaju berkata...

Long
makanan yg hujung kiri tuh apa..? berapa ringgit..? kat sana, dedak jambui mas10 ada ka..?

Long berkata...

yg hujung tu jenis basmi bakteria.jenis halus mcm biji sawi tu.dlm Rm5 kot lupa dh.lama dh tu.kdg je guna.dedak jambui tak tahu la pulak ada jual jenis tu.sbb saya tak main jambul he he

long

Jae.jae berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
terkukur berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.