Pengikut

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh & Salam Sejahtera

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara semua kerana melawati Blog kami yang tidak seberapanya ini.

Blog ini di hasilkan adalah untuk memberi sedikit info & berkongsi maklumat bersama penggemar burung terkukur khususnya bagi kaki pikat.

Blog ini juga di hasilkan bagi merapatkan dan bersilaturahim sesama.

Blog ini di hasilkan bagi meneruskan WARISAN seni tinggalan Nenek moyang kita dahulu sehinggalah sekarang ini.

Jika tiada siapa yang menengahkan warisan ini, maka ianya akan terbuku kubur tanpa ada sesiapa yang tahu hasil seni dahulu kala.Warisan ini merupakan warisan yang perlu di naik tarafkan hingga ke depan ke generasi baru.

Bak kata pepatah :

"Tidak Lapuk Dek Hujan "

"Tidak Hilang Warisan Melayu"

Di harapkan anda semua akan terhibur & gembira dengan melawati Blog PWSTM ini.

Selamat melayari blog TERKUKUR yang menjadi hiburan hasil tinggalan Nenek Moyang kita terdahulu sampai lah kepada kita hari ni.............

Akhir kata dari saya : MOTO PWSTM & MOTO KAMI :

"WARISAN SEJAGAT , WARISAN SELAMAN "

From :
PWSTM

SILA LAWATI & BERILAH SOKONGAN KEPADA FORUM KAMI :

SILA KLIK LINK DI BAWAH INI SEGERA :-

http://database1900.13.forumer.com

TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA dari PWSTM di atas sokongan semua pihak, semua sahabat yang mengenali PWSTM atau pun tidak.Khususnya warga TTF semua.

TERIMA KASIH juga kepada pihak MEDIA yang menengahkan seni warisan ini untuk di kongsi oleh semua khususnya SINAR HARIAN DLL.


Selasa, 10 November 2009

BURUNG BARU NEXT YEARS



salam

Minta pandangan dan komen dari sahabat semua berkenaan burung baru saya ni.burung biasa saja.

9 ulasan:

2ez berkata...

salam, tuan rumah minta lalu
Suara KASAQ, Besar dok lambung Guk...
ni burung hutan ka dr reban....mmg best jatuh cinta den tgk blom tgk live dia punya main

2ez berkata...

mcm dah main kat laman jer tokoh burung nie. dah bunuh brape ? x mau jual ka?

Long berkata...

salam
terima kasih izal.
dh turun dh tu.bunuh seko terlepas.tu burung hutan asli he he he.mmg x jual.ni la kesayangan saya.buurng biasa saja.

azmi bin abdullah berkata...

long,
burung ni ehem..ehem... buleh cerita ka long?

wavepurple_jb7 berkata...

a`kum long
pipi cengkung tanda burung rajinkan long?
rajin kukoq long smua

Long berkata...

salam

azmi burung biasa je mie.

wjb7 burung rajin ni tengok pipi dia.dan paruh dia.

din...zafiz berkata...

brg kesayangan long nooo.....
brg bkn bisa. tp luar biasa tu long.
ehm ehm...

layangmas berkata...

salam...

long !!! BB nie nak kasi kat saya ka??? hehehehehe

Long berkata...

salam

prenggggggg.