Pengikut

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh & Salam Sejahtera

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara semua kerana melawati Blog kami yang tidak seberapanya ini.

Blog ini di hasilkan adalah untuk memberi sedikit info & berkongsi maklumat bersama penggemar burung terkukur khususnya bagi kaki pikat.

Blog ini juga di hasilkan bagi merapatkan dan bersilaturahim sesama.

Blog ini di hasilkan bagi meneruskan WARISAN seni tinggalan Nenek moyang kita dahulu sehinggalah sekarang ini.

Jika tiada siapa yang menengahkan warisan ini, maka ianya akan terbuku kubur tanpa ada sesiapa yang tahu hasil seni dahulu kala.Warisan ini merupakan warisan yang perlu di naik tarafkan hingga ke depan ke generasi baru.

Bak kata pepatah :

"Tidak Lapuk Dek Hujan "

"Tidak Hilang Warisan Melayu"

Di harapkan anda semua akan terhibur & gembira dengan melawati Blog PWSTM ini.

Selamat melayari blog TERKUKUR yang menjadi hiburan hasil tinggalan Nenek Moyang kita terdahulu sampai lah kepada kita hari ni.............

Akhir kata dari saya : MOTO PWSTM & MOTO KAMI :

"WARISAN SEJAGAT , WARISAN SELAMAN "

From :
PWSTM

SILA LAWATI & BERILAH SOKONGAN KEPADA FORUM KAMI :

SILA KLIK LINK DI BAWAH INI SEGERA :-

http://database1900.13.forumer.com

TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA dari PWSTM di atas sokongan semua pihak, semua sahabat yang mengenali PWSTM atau pun tidak.Khususnya warga TTF semua.

TERIMA KASIH juga kepada pihak MEDIA yang menengahkan seni warisan ini untuk di kongsi oleh semua khususnya SINAR HARIAN DLL.


Selasa, 18 Ogos 2009

TRIP TTF GROUPS TERBESAR-15.8.09




Assalamualaikum & salam sejahtera 15hb Ogos 2009 bersamaan hari sabtu maka terpatrilah 1 pertemuan yang di rancang yang mana menggamit seramai 22 orang pemikat dari berbilang Negeri. Lokasi di rancang di Lepar Utara ,Pahang yakni lokasi yang di rancang oleh sdr kohjai & the gang nya.




















Alhamdulillah maka bersualah semua di Lokasi yang telah di tetapkan yakni lepar utara 11.Pertemuan yang boleh di katakan pertemuan terbesar TTF setakat ini. Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kpd sdr kohjai & the gang yang melayan kami semua serta persiapan makanan yang sungguh banyak. Ucapan terima kasih kpd sdr Ijoy & tokmo(remi) yang sudi datang ke pahang dari penang dengan menaiki bas.




  1. Ucapan terima kasih kpd sdr GMK & The gang yang sudi bersama kami.



  2. Ucapan terima kasih kpd abg din , lipis & the gang yang sudi bersama kami



  3. Ucapan terima kasih kpd abg saufi , bt balai yang datang sorang diri untuk bersama kami.



  4. Ucapan terima kasih kpd geng educated jin, nasir, remy, azli & jiji yang sudi bersama kami


Kepada semua saya memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki sekiranya sepanjang bersama ada tersalah kata, perbuatan yang tidak di sengajakan atau di sengajakan.Dan juga saya memohon beribu kemaafan bagi pihak keluarga saya seandainya ada kesalahan dan terkurang semasa berada di teratak buruk saya. Alhamdulillah trip kali ini amat berjaya dengan pelbagai-bagai aktiviti memikat.Bukan setakat memikat terkukur malah merbok pun ada.serta penyampaian cenderahati kepada penangkap terbanyak sebagai hiburan untuk semua bagi mengeratkan silaturahim antara warga TTF dan juga bukan warga TTF.

4 ulasan:

Azmi bin Abdullah berkata...

Alhamdulillah semua selamat pi n selamat kembali.Long, burung hat dapat tu tambat la,kalau x tambat x tau kawasan tu jadi ke tak. kat umah saya ada sangkar layang kosong..ha..ha....

layangmas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
layangmas berkata...

tak tau nak kata apa bila tgk laporan kat blog long nie...Daaaasaaaaattttt.....tuuuuuu....
Tahniah....tahniah....tahniah....diucapkan....
hadiah johan,n johan,ketiga apa long??? tanya sikit hehehe....
ceyyyy...ceyyy....long tgh ambik hadiah tuuuuu....

PWSTM BLOG/LONGKEDAH berkata...

salam
x tambat lg mie.ptg esok tu adik ipar mesej bh yg dia dpt tu dh bunyi.saya kata ok dah tu.cepat sungguh.pasai kohjai ckp kwsn tu 4 bulan dh jd pikat.saya lepas dlm ladung.nak mai la ambik.

azrul,
seronok reramai ni.puas rasa walau x dpt burung pun x pa.janji silaturhaim tu.hadiah bg yg johan saja sebagai cenderahati he he he.bukan saya yg dpt hadiah tu.nasir yg dpt tu.ha ha ha

long